Інтегрований урок (альтернативна комунікація психомоторний і сенсорний розвиток, формування навичок читання)
Інтегрований
урок
(альтернативна
комунікація психомоторний і сенсорний розвиток, формування навичок читання)
Тема: Що нам осінь принесла.
Мета: поглиблювати, закріплювати уявлення дітей про сезонні
зміни в природі восени, кольори осені, конкретизувати й узагальнити уявлення
дітей про овочі, фрукти. Збагачувати
словник дітей. Розвивати вміння спостерігання за природою, уяву, пам’ять.
Виховувати бажання спостерігати і досліджувати навколишній природний світ.
Обладнання: малюнки «Осінь», «У саду», «На городі», муляжі овочеві,
фруктові, кошик з фруктами та овочами, маски героїв до казочки про ґудзика.
Хід уроку
1. Організація класу
Ранкова зустріч
-
Я кажу привіт,тобі,
Твій привіт летить мені.
Я тобі радую дуже,
Обіймемося мій друже!
-
Діти, а що в мене у
чарівному мішечку? Вгадаєте?
Тоді
слухайте підказку.
-
По садах, гаях блукає
Жовте
листя одягає.
Золотисту
зняла постіль
Пора року
(осінь)!
А в
мішечку у мене – осіннє листя.
-
Отже, сьогодні ми з вами
будемо говорити про пору року – осінь. Про її красу та багатства.
-
А які ж ви знаєте осінні
місяці.
Погляньте,яка
красуня, осінь завітала до нас в гості на урок і хоче дізнатися,що ми про неї
знаємо.
Сьогодні у
нас (12) (листопада)
-
Чи любите ви осінь? За що?
-
А зараз сідайте на свої
місця та покажіть, з яким настроєм ви прийшли на урок?
ІІ основна частина
-
Діти, а які ознаки осені ви
знаєте?(Відповіді за малюнками.
Осінь – це
чарівна пора року. Давайте помилуємося її казковими барвами, створимо картину
«Дерева в осінньому вбранні» за допомогою ґудзиків.
Але
спочатку давайте покажемо казочку, яку ми склали про ґудзик. Інсценізація казки «Подорож ґудзика».
Які гарні
картини одержались. Молодці! Давайте поаплодуємо собі!
-
Фізкультхвилинка
Щось стомилися ми трішки…
-
Діти, осінь ще називають
щедрою. Вона дарує нам свій урожай. Наша гостя запрошує нас до саду й пропонує
назвати плоди, які там ростуть.(За малюнками діти називають). Як їх можна
назвати одним словом? (Фрукти).
-
А тепер поспішаємо на
город. Що ж там росте? Як назвати одним словом? (Овочі).
-
Молодці! Поаплодуємо собі!
А тепер
пограємо у гру.
Осінь
пропонує нам відгадати загадку і знайти у кошику відповіді до них.(Загадки про
овочі та фрукти).
-
Ой, які ж ви молодці!
Наступна
наша гра «Збери врожай».
Тож
поспішаємо завітати на наш чарівний килимок та пограємо у цю гру. Зберемо у
кошик фрукти, а у каструлю – овочі. (Збирають)
-
Молодці! А тепер давайте
назвемо, що ж ми зібрали!
Осінь
пропонує нам пограти у дидактичну гру «Впізнай за смаком».(діти закривають
очі), вчитель дає їм шматочок овоча або фрукта, діти впізнають їх за смаком і
називають.
-
Діти, здавна на України є
така традиція, восени проводити ярмарку, де продають та купують різноманітну
продукцію і овочі, фрукти, печиво та інше.
-
Звучить музика.
-
Ой, діти, ви чуєте музику?
Чи з
ярмарки до нас гості ідуть? Входить мама, одягнена в український костюм з
гостинцями з ярмарку та пригощає дітей осінніми дарунками.
ІІІ Загальна частина.
Наш урок
закінчується.
-
Чи сподобалась вам осінь?
Чим?
Наша гостя
дякує вам за ваші ігри, ваші знання! Але вона повинна йти далі, бо скоро яка
пора року – зима.
Але осінь
з нами ще не прощається. Ви бачитимете її ще щодня, граючись на вулиці. І щодня
вона відкриватиме вам щось нове, потрібно бути лиш допитливими та уважними.
До
побачення!
Комментарии
Отправить комментарий