"Інтегрований урок (альтернативна комунікація психомоторний і сенсорний розвиток, формування навичок читання)"


Інтегрований урок
(альтернативна комунікація психомоторний і сенсорний розвиток, формування навичок читання)
Тема: Що нам осінь принесла.
Мета: поглиблювати, закріплювати уявлення дітей про сезонні зміни в природі восени, кольори осені, конкретизувати й узагальнити уявлення дітей про овочі, фрукти.  Збагачувати словник дітей. Розвивати вміння спостерігання за природою, уяву, пам’ять. Виховувати бажання спостерігати і досліджувати навколишній природний світ.
Обладнання: малюнки «Осінь», «У саду», «На городі», муляжі овочеві, фруктові, кошик з фруктами та овочами, маски героїв до казочки про ґудзика.
Хід уроку
1.    Організація класу
Ранкова зустріч
-         Я кажу привіт,тобі,
Твій привіт летить мені.
Я тобі радую дуже,
Обіймемося мій друже!
-         Діти, а що в мене у чарівному мішечку? Вгадаєте?
Тоді слухайте підказку.
-         По садах, гаях блукає
Жовте листя одягає.
Золотисту зняла постіль
Пора року (осінь)!
А в мішечку у мене – осіннє листя.
-         Отже, сьогодні ми з вами будемо говорити про пору року – осінь. Про її красу та багатства.
-         А які ж ви знаєте осінні місяці.
Погляньте,яка красуня, осінь завітала до нас в гості на урок і хоче дізнатися,що ми про неї знаємо.
Сьогодні у нас (12) (листопада)
-         Чи любите ви осінь? За що?
-         А зараз сідайте на свої місця та покажіть, з яким настроєм ви прийшли на урок?
ІІ основна частина
-         Діти, а які ознаки осені ви знаєте?(Відповіді за малюнками.
Осінь – це чарівна пора року. Давайте помилуємося її казковими барвами, створимо картину «Дерева в осінньому вбранні» за допомогою ґудзиків.
Але спочатку давайте покажемо казочку, яку ми склали про ґудзик. Інсценізація  казки «Подорож ґудзика».
Які гарні картини одержались. Молодці! Давайте поаплодуємо собі!
-         Фізкультхвилинка
Щось стомилися ми трішки…
-         Діти, осінь ще називають щедрою. Вона дарує нам свій урожай. Наша гостя запрошує нас до саду й пропонує назвати плоди, які там ростуть.(За малюнками діти називають). Як їх можна назвати одним словом? (Фрукти).
-         А тепер поспішаємо на город. Що ж там росте? Як назвати одним словом? (Овочі).
-         Молодці! Поаплодуємо собі!
А тепер пограємо у гру.
Осінь пропонує нам відгадати загадку і знайти у кошику відповіді до них.(Загадки про овочі та фрукти).
-         Ой, які ж ви молодці!
Наступна наша гра «Збери врожай».
Тож поспішаємо завітати на наш чарівний килимок та пограємо у цю гру. Зберемо у кошик фрукти, а у каструлю – овочі. (Збирають)
-         Молодці! А тепер давайте назвемо, що ж ми зібрали!
Осінь пропонує нам пограти у дидактичну гру «Впізнай за смаком».(діти закривають очі), вчитель дає їм шматочок овоча або фрукта, діти впізнають їх за смаком і називають.
-         Діти, здавна на України є така традиція, восени проводити ярмарку, де продають та купують різноманітну продукцію і овочі, фрукти, печиво та інше.
-         Звучить музика.
-         Ой, діти, ви чуєте музику?
Чи з ярмарки до нас гості ідуть? Входить мама, одягнена в український костюм з гостинцями з ярмарку та пригощає дітей осінніми дарунками.
ІІІ Загальна частина.
Наш урок закінчується.
-         Чи сподобалась вам осінь? Чим?
Наша гостя дякує вам за ваші ігри, ваші знання! Але вона повинна йти далі, бо скоро яка пора року – зима.
Але осінь з нами ще не прощається. Ви бачитимете її ще щодня, граючись на вулиці. І щодня вона відкриватиме вам щось нове, потрібно бути лиш допитливими та уважними.
До побачення!



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок: «Сніжинка і Сонечко» (складання казки за поданим початком)

Урок «Я досліджую світ». Тема «Моя Батьківщина - Україна» (урок-квест)

Що закодовано в українській вишиванці?