Проєкт «Ігри, що сприяють гарному настрою»
ТАВРІЙСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР ХОР
Проєкт
«Ігри, що сприяють гарному настрою»
Виконавці проекту: учні 2-А класу, 6чоловік
Координатор проекту: Пішеходько Т. А.
Тема: «Ігри, що сприяють гарному настрою»
Актуальність проєкту: Гра - це не тільки задоволення і радість, що само по собі дуже важливо. У грі дитина закріплює навички, якими нещодавно оволоділа, розвиває найважливіші сторони своєї психіки. Діти в грі відчувають себе самостійними, за своїм бажанням спілкуються з однолітками, реалізують і поглиблюють свої знання та вміння. Граючи, діти пізнають навколишній світ, вивчають кольори, форму, властивості матеріалу і простору, знайомляться з рослинами, тваринами, адаптуються до різноманіття людських відносин, і т.д. У грі розкриваються такі можливості, які ще не реалізуються у повсякденному житті.
Мета: вчити дітей розуміти значення ігор для веселого настрою, здоров’я; розучити нові дидактичні, рухливі ігри, ігри з правил дорожнього руху; формувати ключові компетентності: соціальну, громадську, здоров’язбережувальну; предметні компетентності: виробляти вміння створювати і підтримувати гарний і веселий настрій, розвивати навички ввічливого спілкування з однолітками; виховувати доброзичливість, бажання покращувати настрій собі і оточуючим.
Тип проєкту: творчий.
Результат проєкту: виготовлення міні-журналу «Ігри, що сприяють гарному настрою», створення фото колажу «Моя улюблена гра», виготовлення паняток для першокласників з Правил Дорожнього Руху.
Реалізація проєкту «Ми за чисту планету» базується на таких принципах:
принцип цінності і системності;
принцип наступності і послідовності;
принцип взаємодії теорії і практики;
принцип особистісно зорієнтованого виховання;
принцип здоров’язбережувального підходу.
Пріоритетними напрямками роботи під час проєкту є:
формування доброзичливих стосунків між дітьми;
формування ключових компетентностей.
В основу реалізації проєкту покладені такі методи переконання і залучення до спільної роботи:
довіра;
зацікавленість;
заохочення.
Обладнання: малюнки, дитячі фото, матеріал для ігор.
Цільова аудиторія: класна кімната
Очікувані результати:
заохочення батьків до активної творчої виховної практики;
мобілізація соціокультурного потенціалу кожної дитини для пошуку інформації по темі;
покращувати настрій собі і оточуючим.
Етапи реалізації проєкту:
І. Підготовчий етап:
1. Формування теми проекту.
2. Визначення мети і актуальності проекту.
3. Розробка плану реалізації проекту крок за кроком.
4. Ознайомлення всіх учасників з планом реалізації проєкту, розподіл обов’язків; доручень.
5. Об’єднання учнів в групи.
ІІ. Практично-виконавчий етап.
Визначення груп.
«Дослідники» - дізнаються, досліджують які є ігри;
«Ігрознавці» - які ігри знають і вміють в них грати.
Керівник проєкту: Пішеходько Т. А.
ІІІ. Етап презентації отриманих результатів. Творчий етап.
1. Відкриття проєкту «Ігри, що сприяють гарному настрою».
2. Гра «Із цеглинками грали, колобка рятували».
3. Ігри з ПДР.
4. Зустріч у затишному кафе.
5. Закриття проєкту.
IV. Узагальнення матеріалів. Результати проєкту.
Виготовили міні-журнал «Ігри, що сприяють гарному настрою», виготовили фотоколаж на тему «Моя улюблена гра», виготовили пам’ятки першокласникам з ПДР.
V. Висновок
Кожна група провела значну творчу роботу, систематизувала зібраний матеріал. Колективно створили фотоколаж «Моя улюблена гра», виготовили пам’ятки першокласникам з ПДР та міні-журнал «Ігри, що сприяють гарному настрою».
Відкриття проєкту.
Доброго ранку! Доброго дня!
Хай плещуть долоньки,
Топають ніжки,
Працюють голівки і сяють усмішки!
Діти, з яким настроєм ви прийшли до школи сьогодні?
А коли у вас гарний настрій?
Яке значення для здоров’я має гарний настрій?
Перегляд мультфільму «Гарний настрій».
Ще з давніх давен ваші бабусі і дідусі цінували своє здоров’я. Загартованість, силу, винахідливість, кмітливість вони виявляли в іграх, забавах.
Діти, а ви любите гратись? Назвіть свої улюблені ігри.
Сьогодні ми з вами розпочинаємо проєкт «Ігри, що сприяють гарному настрою». Цілий тиждень ми з вами будемо гратись, розучувати нові ігри, щоб бути сильними, кмітливими, здоровими та мати гарний настрій.
Для роботи над проєктом ми поділимося на дві групи: Дослідники і Ігрознавці.
Звучить музика. До класу забігає клоун.
Гляньте, діти! Хто це до нас завітав?
А що він нам приніс? Кульки.
Якого кольору кульки? Червона і жовта.
На червоній кульці завдання для групи «Дослідники», а на жовтій - завдання для групи «Ігрознавці».
«Дослідники» досліджують, дізнаються якими бувають ігри, «Ігрознавці» - які ігри знають та вміють в них гратися.
Давайте зараз пограємо у гру «Дзеркало»(під музичний супровід пісні «Верх і вниз»)
Тож всі – ДО ГРИ!
2-й день: «З цеглинками грали, колобка рятували».
Сюрпризний момент «Що нам листочок приніс?»
До класної кімнати залітає кулька із прив’язаним до неї осіннім листочком.
Що це, діти?
Якого кольору кулька?
А листочок?
Група «Дослідники» провела дослідження і дізналась, що:
восени всі листочки стають різнобарвними: червоними, жовтими, багряними тощо. І до нас нині завітав осінній листочок . Дивіться, що на ньому написано! Цікаво, що…
«Пише вам Колобок. Жив я в бабусі з дідусем, лежав собі на віконці, на сонечку боки вигрівав. Та мені стало нудно. От зіскочив я з віконця, так й покотився. Дивлюся – навколо всі дерева жовті! Усі стежинки листям вкриті, холодно. Я так змерз, що й навіть охрип. Співати не можу, як мені тепер від лісових звірів утекти? Що робити? Не знаю. Дітки, допоможіть мені, будь ласка!».
Тож, допоможемо діти Колобку? Час збиратися нам до лісу. А щоб туди потрапити, потрібно промовити такі слова: «Кругом себе обернуся і у лісі опинюся».
В центрі класу ігровий стіл з макетом осіннього лісу.
Ось ми у лісі. Погляньте, як гарно навколо!
Діти, ви помітили, що в нашому лісі зовсім немає доріжок?
Пропоную побудувати із цеглинок LEGO доріжки до лісових звірів. Котиться наш Колобок і зустрічає зайчика. Тож просить він Колобка не співати пісеньку, а погратися з дітками у гру «Вийшли діти у лісок».
Допомогли ми зайчикові. Він дуже задоволений, і сказав, що не заважатиме колобкові мандрувати далі. Тож час нам рушати! А ось і біжить і вовчик! Запитаємо: «Чим йому допомогти, аби не з’їв нашого Колобка?». Вовк просить щоб ми побудували з цеглинок вежу. Тому що в нього не виходить, вежа розсипається. (Діти будують вежу.)
Молодці, дітки! Вовчик дуже вдячний вам та Колобку. І от наш Колобок покотився далі… А назустріч йому ведмідь! Ведмедик сказав, що коли ми хочемо щоб він відпустив колобка, маємо з ним погратися, бо в нього зовсім немає друзів.(Діти з цеглинок LEGO викладають цифри від 1 до 9).
Добре ми з ведмедиком пограли! Наш Колобок покотився далі…І зустрів хитру лисичку. Ми запитали в рудої красуні: «Чим тобі допомогти, щоб ти не з’їла нашого Колобка?». Лисичка відповила, що їй до вподоби наряджатися та прикрашатися. Є в неї і шубка, і гарні черевики, але зовсім немає жіночих прикрас. Допоможемо лисичці? Пропоную створити для неї яскраве намисто с коротких цеглинок.
- Діти, ви сьогодні дуже допомогли Колобку, і тепер у казки щасливий кінець. Ви всі – просто молодці! Колобок щиро дякує вам за допомогу і на пам'ять про себе хоче подарувати кожному свій маленький портрет. (Діти отримують медалі – портрети «Колобка».)
А нам час повертатися до класу.
Промовимо чарівні слова: «Кругом себе обернусь, і у класі опинюсь!».
Діти, де ми сьогодні побували?
Чим допомогли Колобку?
Що ми будували із цеглинок?
3-й день: “Рухливі ігри з правил дорожнього руху”.
Прогулянка.
Спостереження за рухом транспорту поблизу школи.
Який транспорт проїжджає поблизу школи?
Хто ним керує?
Який транспорт перевозить людей?
Перегляд мультфільму про транспорт.
Дидактична гра “Частини цілого”.
Віршик про зебру.
Гра “Зебра”.
Сюрпризний момент: вбігає “Світлофор”(хлопчик переодягнений у костюм світлофора), читає віршик “Світлофор”.
Гра “Увага”.
А зараз пограємо у гру “Автомобілі”.
Рухлива гра “Вжик-бі-бі”.
Молодці! Всі ви добре знаєте правила дорожнього руху! Наші “Дослідники” підготували пам’ятку з правил дорожнього руху для першокласників. Вручення пам’ятки вчителям першого класу. Подарунки отримують активні учасники ігор.
4-й день: “Зустріч у кафе”.
Жодне кафе неможливо уявити без музики. Ви згодні? Послухайте гарні українські пісні. Які ж вони мелодійні, поетичні!
Діти та гості пригощаються солодкими стравами у кафе.
Любі діти. Сподіваюся, вам припали до душі сьогоднішні страви, ви отримали заряд позитивних емоцій та натхнення.
Сьогодні ми з вами презентуємо наш проєкт “Ігри, що сприяють гарному настрою”.
Наші групи “Дослідники та Ігрознавці” добре попрацювали і зібрали матеріал.
1) Оформили міні-журнал “Ігри, що сприяють гарному настрою”;
2) Виготовили фотоколаж “Моя улюблена гра”;
3) Створили пам’ятку з Правил дорожнього руху для першокласників.
Дякуємо всім за участь у проєкті!
Упевнені, що тепер вам вогник творчості гри розгориться ще з більшою силою.
Комментарии
Отправить комментарий