Проєкт «Ігри, що сприяють гарному настрою»

 ТАВРІЙСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР ХОР 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проєкт 

«Ігри, що сприяють гарному настрою» 

 

Проект " Ігри, що сприяють гарному настрою" 

 

Виконавці проекту: учні 2-А класу, 6чоловік 

Координатор проекту: Пішеходько Т. А. 

 

           Тема: «Ігри, що сприяють гарному настрою» 

Актуальність проєкту: Гра це не тільки задоволення і радістьщо само по собі дуже важливо. У грі дитина закріплює навичкиякими нещодавно оволоділарозвиває найважливіші сторони своєї психікиДіти в грі відчувають себе самостійними, за своїм бажанням спілкуються з одноліткамиреалізують і поглиблюють свої знання та вмінняГраючидіти пізнають навколишній світвивчають кольори, форму, властивості матеріалу і простору, знайомляться з рослинамитваринамиадаптуються до різноманіття людських відносин, і т.д. У грі розкриваються такі можливостіякі ще не реалізуються у повсякденному житті. 

Мета: вчити дітей розуміти значення ігор для веселого настрою, здоров’я; розучити нові дидактичні, рухливі ігри, ігри з правил дорожнього руху; формувати ключові компетентності: соціальну, громадську, здоров’язбережувальну; предметні компетентності: виробляти вміння створювати і підтримувати гарний і веселий настрій, розвивати навички ввічливого спілкування з однолітками; виховувати доброзичливість, бажання покращувати настрій собі і оточуючим. 

Тип проєкту: творчий. 

Результат проєкту: виготовлення міні-журналу «Ігри, що сприяють гарному настрою», створення фото колажу «Моя улюблена гра», виготовлення паняток для першокласників з Правил Дорожнього Руху. 

Реалізація проєкту «Ми за чисту планету» базується на таких принципах: 

  • принцип цінності і системності; 

  • принцип наступності і послідовності; 

  • принцип взаємодії теорії і практики; 

  • принцип особистісно зорієнтованого виховання; 

  • принцип здоров’язбережувального підходу. 

Пріоритетними напрямками роботи під час проєкту є: 

  • формування доброзичливих стосунків між дітьми; 

  • формування ключових компетентностей 

В основу реалізації проєкту покладені такі методи переконання і залучення до спільної роботи: 

  • довіра; 

  • зацікавленість; 

  • заохочення. 

Обладнання: малюнки, дитячі фото, матеріал для ігор. 

Цільова аудиторія: класна кімната 

Очікувані результати: 

  • заохочення батьків до активної творчої виховної практики; 

  • мобілізація соціокультурного потенціалу кожної дитини для пошуку інформації по темі; 

  • покращувати настрій собі і оточуючим. 

Етапи реалізації проєкту: 

І. Підготовчий етап: 

1. Формування теми проекту. 

2. Визначення мети і актуальності проекту. 

3. Розробка плану реалізації проекту крок за кроком. 

4. Ознайомлення всіх учасників з планом реалізації проєкту, розподіл обов’язків; доручень. 

5. Об’єднання учнів в групи. 

ІІ. Практично-виконавчий етап. 

Визначення груп. 

«Дослідники» - дізнаються, досліджують які є ігри; 

«Ігрознавці» - які ігри знають і вміють в них грати. 

 

 

 

Керівник проєктуПішеходько Т. А. 

 

ІІІ. Етап презентації отриманих результатів. Творчий етап. 

1. Відкриття проєкту «Ігри, що сприяють гарному настрою». 

2. Гра «Із цеглинками грали, колобка рятували». 

3. Ігри з ПДР. 

4. Зустріч у затишному кафе. 

5. Закриття проєкту. 

IV. Узагальнення матеріалів. Результати проєкту. 

Виготовили міні-журнал «Ігри, що сприяють гарному настрою», виготовили фотоколаж на тему «Моя улюблена гра», виготовили пам’ятки першокласникам з ПДР.  

V. Висновок 

Кожна група провела значну творчу роботу, систематизувала зібраний матеріал. Колективно створили фотоколаж «Моя улюблена гра», виготовили пам’ятки першокласникам з ПДР та міні-журнал «Ігри, що сприяють гарному настрою». 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкриття проєкту. 

  • Доброго ранку! Доброго дня! 

Хай плещуть долоньки, 

Топають ніжки, 

Працюють голівки і сяють усмішки! 

  • Діти, з яким настроєм ви прийшли до школи сьогодні? 

  • А коли у вас гарний настрій? 

  • Яке значення для здоров’я має гарний настрій? 

 

Перегляд мультфільму «Гарний настрій». 

  • Ще з давніх давен ваші бабусі і дідусі цінували своє здоров’я. Загартованість, силу, винахідливість, кмітливість вони виявляли в іграх, забавах.  

  • Діти, а ви любите гратись? Назвіть свої улюблені ігри.  

Сьогодні ми з вами розпочинаємо проєкт «Ігри, що сприяють гарному настрою». Цілий тиждень ми з вами будемо гратись, розучувати нові ігри, щоб бути сильними, кмітливими, здоровими та мати гарний настрій. 

Для роботи над проєктом ми поділимося на дві групи: Дослідники і Ігрознавці. 

Звучить музика. До класу забігає клоун. 

  • Гляньте,  діти! Хто це до нас завітав? 

  • А що він нам приніс? Кульки. 

  • Якого кольору кульки? Червона і жовта. 

  • На червоній кульці завдання для групи «Дослідники», а на жовтій -  завдання для групи «Ігрознавці». 

«Дослідники» досліджують, дізнаються якими бувають ігри, «Ігрознавці» - які ігри знають та вміють в них гратися. 

  • Давайте зараз пограємо у гру «Дзеркало»(під музичний супровід пісні «Верх і вниз») 

Тож всі – ДО ГРИ! 

 

2-й день: «З цеглинками грали, колобка рятували». 

Сюрпризний момент «Що нам листочок приніс?» 

До класної кімнати залітає кулька із прив’язаним до неї осіннім листочком.  

  • Що це, діти? 

  • Якого кольору кулька? 

  • А листочок? 

Група «Дослідники» провела дослідження і дізналась, що: 

восени  всі листочки стають різнобарвними: червоними, жовтими, багряними тощо. І до нас нині завітав осінній листочок . Дивіться, що на ньому написано! Цікаво, що… 

«Пише вам Колобок. Жив я в бабусі з дідусем, лежав собі на віконці, на сонечку боки вигрівав. Та мені стало нудно. От зіскочив я з віконця, так й покотився. Дивлюся – навколо всі дерева жовті! Усі стежинки листям вкриті, холодно. Я так змерз, що й навіть охрип. Співати не можу, як мені тепер від лісових звірів утекти? Що робити? Не знаю. Дітки, допоможіть мені, будь ласка!». 

Тож, допоможемо діти Колобку? Час збиратися нам до лісу. А щоб туди потрапити, потрібно промовити такі слова: «Кругом себе обернуся і у лісі опинюся». 

В центрі класу ігровий стіл з макетом осіннього лісу. 

  • Ось ми у лісі. Погляньте, як гарно навколо!  

  • Діти, ви помітили, що в нашому лісі зовсім немає доріжок? 

  • Пропоную побудувати із цеглинок LEGO доріжки до лісових звірів. Котиться наш Колобок і зустрічає зайчика. Тож просить він Колобка не співати пісеньку, а погратися з дітками у гру «Вийшли діти у лісок». 

Допомогли ми зайчикові. Він дуже задоволений, і сказав, що не заважатиме колобкові мандрувати далі. Тож час нам рушати! А ось і біжить і вовчик! Запитаємо: «Чим йому допомогти, аби не з’їв нашого Колобка?». Вовк просить щоб ми побудували з цеглинок вежу. Тому що в нього не виходить, вежа розсипається. (Діти будують вежу.) 

  • Молодці, дітки! Вовчик дуже вдячний вам та Колобку. І от наш Колобок покотився далі… А назустріч йому ведмідь! Ведмедик сказав, що коли ми хочемо щоб він відпустив колобка, маємо з ним погратися, бо в нього зовсім немає друзів.(Діти з цеглинок LEGO викладають цифри від 1 до 9). 

  • Добре ми з ведмедиком пограли! Наш Колобок покотився далі…І зустрів хитру лисичку. Ми запитали в рудої красуні: «Чим тобі допомогти, щоб ти не з’їла нашого Колобка?». Лисичка відповила, що їй до вподоби наряджатися та прикрашатися. Є в неї і шубка, і гарні черевики, але зовсім немає жіночих прикрас. Допоможемо лисичці? Пропоную створити для неї яскраве намисто с коротких цеглинок.  

  • - Діти, ви сьогодні дуже допомогли Колобку, і тепер у казки щасливий кінець. Ви всі – просто молодці! Колобок щиро дякує вам за допомогу і на пам'ять про себе хоче подарувати кожному свій маленький портрет. (Діти отримують медалі – портрети «Колобка».) 

  • А нам час повертатися до класу. 

Промовимо чарівні слова: «Кругом себе обернусь, і у класі опинюсь!». 

  • Діти, де ми сьогодні побували? 

  • Чим допомогли Колобку? 

  • Що ми будували із цеглинок? 

 

 

 

 

 

3-й день: “Рухливі ігри з правил дорожнього руху”. 

Прогулянка. 

Спостереження за рухом транспорту поблизу школи. 

  • Який транспорт проїжджає поблизу школи? 

  • Хто ним керує? 

  • Який транспорт перевозить людей? 

              Перегляд мультфільму про транспорт. 

 Дидактична гра “Частини цілого”. 

Віршик про зебру. 

Гра “Зебра”. 

Сюрпризний момент: вбігає “Світлофор”(хлопчик переодягнений у костюм світлофора), читає віршик “Світлофор”. 

Гра “Увага”. 

А зараз пограємо у гру “Автомобілі”. 

Рухлива гра “Вжик-бі-бі”. 

  • Молодці! Всі ви добре знаєте правила дорожнього руху! Наші “Дослідники” підготували пам’ятку з правил дорожнього руху для першокласників. Вручення пам’ятки вчителям першого класу. Подарунки отримують активні учасники ігор. 

 

4-й день: “Зустріч у кафе”. 

Жодне кафе неможливо уявити без музики. Ви згодні? Послухайте гарні українські пісні. Які ж вони мелодійні, поетичні! 

Діти та гості пригощаються солодкими стравами у кафе. 

  • Любі діти. Сподіваюся, вам припали до душі сьогоднішні страви, ви отримали заряд позитивних емоцій та натхнення.  

  • Сьогодні ми з вами презентуємо наш проєкт “Ігри, що сприяють гарному настрою”. 

  • Наші групи “Дослідники та Ігрознавці” добре попрацювали і зібрали матеріал. 

  • 1) Оформили міні-журнал “Ігри, що сприяють гарному настрою”; 

  • 2) Виготовили фотоколаж “Моя улюблена гра”; 

  • 3) Створили пам’ятку з Правил дорожнього руху для першокласників. 

 

  • Дякуємо всім за участь у проєкті! 

  • Упевнені, що тепер вам вогник творчості гри розгориться ще з більшою силою. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок: «Сніжинка і Сонечко» (складання казки за поданим початком)

Урок «Я досліджую світ». Тема «Моя Батьківщина - Україна» (урок-квест)

Що закодовано в українській вишиванці?