Брошура «Ігри та вправи на розвиток емоційної сфери»
Таврійський
навчально-реабілітаційний центр
Херсонської обласної ради
Брошура
«Ігри та вправи
на розвиток емоційної сфери»
Пішеходько Т.А.
Гра найбільш вільна діяльність людини, вона завжди
бажана і цікава.
Завдання гри: сприяти розвитку творчих здібностей дітей. Вона має спонукати
сильні та тривалі позитивні емоції, бажання навчатися без примусу.
Гра «Розкажи і покажи».
Учитель (тримає м’яч у руках). Ось я беру у руки м’яч і кажу: «На мені
сьогодні…(описує свій одяг, передає м’яч дитині). А в що вбраний ти?
Так по черзі діти описують те, у що вони одягнені.
Гру «Спіймаємо в долоньки» застосовують для розвитку пам’яті, уваги, образного
мислення. Після опрацювання художнього твору вчитель зачитує деякі окремі
речення, спеціально вставляючи неправильні слова. Учні повинні «упіймати»
неправильні слова і назвати правильні.
Гра «Як козаки»
Упродовж тижня щодня вчитель каже:
-
По понеділках козаки віталися поклоном.(Діти вітаються
одне з одним, поважно вклоняючись).
-
По вівторках – смикаючи одне одного за вуха.(Тут і далі
діти відтворюють названі дії).
-
По середах – доторкаючись до носів.
-
По четвергах – потискаючи руки.
-
По п’ятницях – торкаючись коліньми.
Гра «Привітання»
Перед кожною дитиною 6 цеглинок різних кольорів. Промовляють:
-
Доброго ранку, сонце привітне!(Беруть в руку жовту
цеглинку).
-
Доброго ранку, небо блакитне!(Беруть в руки блакитну
цеглинку).
-
Доброго ранку, трави рясні!(Беруть у руки зелену
цеглинку».
-
Доброго ранку, води земні!(Беруть у руки синю цеглинку).
-
Доброго ранку мені!(Притуляють до себе оранжеву
цеглинку).
-
Доброго ранку тобі!(Передають червону цеглинку).
Комментарии
Отправить комментарий