Брошура «Ігри та вправи на розвиток емоційної сфери»


Таврійський навчально-реабілітаційний центр
Херсонської обласної ради




Брошура
«Ігри та вправи на розвиток емоційної сфери»








Пішеходько Т.А.
Гра найбільш вільна діяльність людини, вона завжди бажана і цікава.
Завдання гри: сприяти розвитку творчих здібностей дітей. Вона має спонукати сильні та тривалі позитивні емоції, бажання навчатися без примусу.
Гра «Розкажи і покажи».
Учитель (тримає м’яч у руках). Ось я беру у руки м’яч і кажу: «На мені сьогодні…(описує свій одяг, передає м’яч дитині). А в що вбраний ти?
Так по черзі діти описують те, у що вони одягнені.
Гру «Спіймаємо в долоньки» застосовують для розвитку пам’яті, уваги, образного мислення. Після опрацювання художнього твору вчитель зачитує деякі окремі речення, спеціально вставляючи неправильні слова. Учні повинні «упіймати» неправильні слова і назвати правильні.
Гра «Як козаки»
Упродовж тижня щодня вчитель каже:
-      По понеділках козаки віталися поклоном.(Діти вітаються одне з одним, поважно вклоняючись).
-      По вівторках – смикаючи одне одного за вуха.(Тут і далі діти відтворюють названі дії).
-      По середах – доторкаючись до носів.
-      По четвергах – потискаючи руки.
-      По п’ятницях – торкаючись коліньми.
Гра «Привітання»
Перед кожною дитиною 6 цеглинок різних кольорів. Промовляють:
-      Доброго ранку, сонце привітне!(Беруть в руку жовту цеглинку).
-      Доброго ранку, небо блакитне!(Беруть в руки блакитну цеглинку).
-      Доброго ранку, трави рясні!(Беруть у руки зелену цеглинку».
-      Доброго ранку, води земні!(Беруть у руки синю цеглинку).
-      Доброго ранку мені!(Притуляють до себе оранжеву цеглинку).
-      Доброго ранку тобі!(Передають червону цеглинку).


#tap_nrc_2020

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок: «Сніжинка і Сонечко» (складання казки за поданим початком)

Урок «Я досліджую світ». Тема «Моя Батьківщина - Україна» (урок-квест)